marți, iunie 22, 2010

Faţă-n faţă cu marea

Wow, ce mare e!
Hi, hi, si vine spre mine!
Tata, m-am murdărit!
Gata, am plecat! Pa!
Am dus piticu în week-endul trecut la mare. Neagră.
Sămbătă s-a întâmplat cam aşa:
9h15 Primul contact cu un val. Reacţie: "iiiiiiiiiiiiiii" (tradus: "ce e kestia asta? e rece! si udă!") şi lipit de picioarele noastre. Ok. Ne întoarcem la nisip.
9h30 "Apa!, apa!" "Vrei să mergem la apă?" "Da!". Mergem. Reacţie: "hi!, hi!, hi!" şi dat din aripi de fericire la fiecare val. Peste vreo zece minute: "Hai la nisip!" Mih: "Nu!"
10h Paşi hotărâţi: unu, doi, trei şi, până să schiţăm noi o reacţie, un pampers pluteşte pe apă, capul lui Mih e la fund, scoatem pisoiul, nu plânge da' e cam şocat. Ştergem, schimbăm, uscăm. E bine :).

2 comentarii:

  1. e haios in fundul gol :-))

    nu vreti s-o luati si pe-a mea? ca eu nu cred ca-s in stare.

    RăspundețiȘtergere
  2. luăm, mă, luăm. unde vrei tu. o să fii în stare, jur.

    RăspundețiȘtergere