miercuri, iunie 09, 2010

Ce ma topeste/Ce ma innebuneste (I)

Ma topesc cind:
- vine sa ma mingiie si se lipeste de mine cind ma vede plingind
- ma apuca de mina si ma trage spre unde vrea el sa merg
- ia cutia de crema si se "cremuieste" cu un degetel pe obraz, foarte serios
- imi cere gelul cu care ii tratam muscaturile de tintari si imi arata unde sa ii dau cu el; dupa care vrea si pe mina cealalta desi acolo nu are nici o muscatura :D
- se duce si isi ia sandalele in mina si cere sa il incalt ca sa iasa pe terasa pt ca i-am spus ca fara sandale acolo nu se poate

Innebunesc cind:
- imi rupe tija orhideei care astept sa infloreasca de doi ani de zile
- la locul de joaca, dupa ce il pun intr-un leagan, imediat vrea pe cel de linga el care "e mai bun" (traduc eu); daca e pe un calut, imediat vrea pe cel de linga si tot asa.
-daca mergem pe alee intr-o directie, el cu siguranta o ia in directia opusa sau in lateral sau pe oriunde e cel mai periculos
- in parc pleaca de linga mine si se indeparteaza fara sa ii pese ca nu mai sunt in raza lui vizuala
- mai nou cind ii spun "nu, nu ai voie", "nu se poate" incepe sa scinceasca (s-a prins el ca ajuta...)

TO BE CONTINUED

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu