luni, ianuarie 20, 2014

Mihnisme


Din categoria întrebărilor grele:


„Ce e după infinit?”

Din categoria „m-a lăsat cu gura căscată”
După ce am scos o muscă afară din casă:
„Mama, dar tu îți dai seama? E ca și cum ai scoate un animal de companie afară, în frig. Puteam să o spălăm, să o facem curată și apoi să o ținem în casă.” (What?????)

Din categoria care mă face să roșesc
După ce a văzut un debut de emisiune Schimb de mame:
„6 copii??? Dar eu credeam că nu se poate decât unul sau doi... ”


Din categoria haioasă
După ce sâmbătă și duminică a fost la două petreceri aniversare ale unor colegi, când a auzit că luni se duce la grădi:
„Păi și eu nu am nicio zi liberă?”

Din categoria dezarmantă:
„Nu-i așa că supereroii și oamenii cu suflet bun câștigă intotdeauna?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu