luni, aprilie 18, 2011

Ouă roşii pe pajişte


Sămbătă pe la prînz, pajiştea centrală din Herăstrău arăta cam aşa. Era cumva ciudat spre ireal, Mihu a fugit spre ouă, noi i-am făcut poze că nu era nici ţipenie de om, părea un private set up.



Aici, după cum se vede, ne-am măsurat cu ouăle. :D

Deci, aţi înţeles: sunt aproape cât un ou din ăsta roşu!, pare să zică Mihu de la cei 95-96 cm cu care se laudă (mai mult noi de fapt).
(A se remarca imbrăcămintea de semi-iarnă, recte şi mănuşi, la mijlocul lui aprilie. Deci eu am zis: primăvara asta nu mai vine până la vară :(( ).
Partea a doua s-a consumat evident la leagăne.

Stăpân pe movilă înainte de a se lansa pentru că mersul pe motocicletă, nu-i aşa?, are mult mai mult farmec pe teren accidentat şi creator de palpitaţii mamelor-spectatoare-neputincioase.

Uitându-mă pe poze îmi dau seama că a fost un week-end cu teme pascale, fără să ne fi propus. Aici e vineri seara cînd l-am chinuit la un shopping târziu (promitem să nu mai facem).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu