luni, ianuarie 02, 2012

La Antipa

Saptamina trecuta am prins o zi cind nu era coada in fata si am intrat la Antipa.
A fost placut, piticul a fost interesat de ce vedea acolo (eu ma temeam ca nu cumva sa fie inca prea mic). Bine, nu a memorat si nici nu i-am citit cum se cheama fiecare specie de-acolo, dar asa, mai in mare i-am povestit ce vedeam, plus ca recunostea si el ba chiar mi-a aratat ca niste pasari erau "lopatari" si chiar erau, habar n-am de unde a memorat asa ceva. Erau multi pitici, chiar mai mici.
La inceput ne-a intrebat daca "pestii astia sunt statui?". Si de fapt cam avea dreptate, erau "statui", adica niste facaturi din plastic spre deosebire de cei vii pe care ii vazusem la Gradina zoologica.țIar la sfirsit, cind ne indreptam spre iesire: "pai si nu mergem sa vedem si dinozaurii, si pe Piciorus?". Da-i si explica-i ca oasele vazute sunt cam toti dinozaurii disponibili acolo. Mare dezamagire.
Muzeul, dupa recenta renovare, e simpatic. Exponatele sunt prezentate in "scene" destul de reusit construite, in fata sunt niste tablete interactive cu informatii, in plus din loc in loc sunt proiectate filmulete, e si un pic de multimedia. Demisolul e cu biodiversitatea Romaniei, parterul cu cea a Terrei iar etajul e structurat pe istorie naturala.
Dar... Noi am ajuns intr-o zi relativ lejera, fara coada in fata. La cele 2 (doua) automate de cumparat bilete era un pic de coada, nu vreau sa stiu cum e intr-o zi aglomerata. La demisol mai ales era deja cam inghesuiala, culoarele sunt pe alocuri inguste si, cind am fost noi, nu prea era aer.
Bine de stiut (ca de scris nu e scris niciunde) ca linga magazinul de suveniruri sunt casute cu cheie unde poti sa iti lasi haine si bagaje ca sa poti sa vizitezi mai comod.
Unul din locurile cele mai placute e cafeneaua. Nici ea nu e semnalizata niciunde, o gasiti dupa toalete, in spate. Fresh de portocale n-aveau asa ca Mihul ca gustat un pic de limonadat care nu i-a placut insa ambianta e placuta, m-as duce acolo intr-o duminica la prinz sa maninc o supa si o salata. :)

4 comentarii:

  1. e prima data cand aud de cafenea. Suna tentant... pana acum nu m-am inghesuit la Antipa, ca am zis ca e Maria prea mica, dar iarna urmatoare, dam navala! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cafeneaua mi se pare ca e recent deschisa, e luminoasa si arata bine.
    Cred ca Maria s-ar uita si acum la animalute insa ai dreptate, cu siguranta peste un an va fi mai interesata ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. serios, cand ati fost? noi am fost pe 28, dimineata devreme :) sa stii ca noua ne-a placut tare mult, si mie is hunilor. dar uite ca de cafenea chiar n-am stiut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca si noi tot pe 28 dar mai la prinz ca noi ne urnim cam greu iar Mihnea oricum nu adoarme la somnul de dupa-amiaza inainte de 15h :(

    RăspundețiȘtergere